Najlepszy sklep on Line z tekstyliami hotelowymi

 

 Importer, hurtownia pościeli , ręczników  hotelowych

Pościel hotelowa ,ręczniki hotelowe, kosmetyki hotelowe , prześcieradła hotelowe , szlafroki hotelowe , pościel satynowa , pościel adamaszek , pościel hotelowa pasy , pościel perkal , pościel hotelowa egipska , pościel hotelowa w pasy , pościel hotelowa gładka , pościel hotelowa biała , sklep internetowy z pościelą hotelową , podkłady hotelowe , worki do brudnej pościeli hotelowej , luksusowa pościel z  bawełny egipskiej 

 

Producenci
Promocje
Ręcznik Hotelowy LUX  650 gr/m2   50x100 cm Biały 100% Bawełny Egipskiej
Ręcznik Hotelowy LUX 650 gr/m2 50x100 cm Biały 100% Bawełny Egipskiej
39,00 zł 35,00 zł 31,71 zł 28,46 zł
szt.
Worek na brudną bieliznę hotelową 60x110cm
Worek na brudną bieliznę hotelową 60x110cm
73,00 zł 59,00 zł 59,35 zł 47,97 zł
Ręcznik Hotelowy LUX  600 gr/m2   50x100 cm Biały 100% Bawełny Egipskiej
Ręcznik Hotelowy LUX 600 gr/m2 50x100 cm Biały 100% Bawełny Egipskiej
36,00 zł 29,00 zł 29,27 zł 23,58 zł
szt.
Ręcznik Hotelowy LUX  600 gr/m2   70x140 cm Biały 100% Bawełny Egipskiej
Ręcznik Hotelowy LUX 600 gr/m2 70x140 cm Biały 100% Bawełny Egipskiej
49,00 zł 49,00 zł 39,84 zł 39,84 zł
szt.
Ręcznik hotelowy 50x100 cm Grafit Antracyt 100% bawełna egipska
Ręcznik hotelowy 50x100 cm Grafit Antracyt 100% bawełna egipska
25,00 zł 20,00 zł 20,33 zł 16,26 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: slevo@poczta.fm

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul.Św.Marcina 2 71-545 SZCZECIN LUB Paczkomat Duńska 14 71-795 Szczecin SZC09A

LUB  

 

, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: slevo@poczta.fm lub drogą pocztową na adres

ul. Św.Marcina 2

71-545 Szczecin .

Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul.Św.Marcina  2 71-545 SZCZECIN

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium